porque siempre hay, como mínimo, más de una respuesta
L'Andrea (meva parella) diu: "Els mestres donen eines i ensenyen als nens a utilitzar la informació del mòn que perceben."
Qué fer amb la informació i com ser crítics amb ella.
Educar és molt més que oferir coneixements. Algú amb molts coneixements pot ser un ignorant.
Carai! quines tres respostes més contundents i interessants!Sembla que tots/es tres aneu en la mateixa línia. Jo m'hi afegeixo també.Quina llàstima, d'altra banda, que l'anònim/a no hagi deixat manera de contactar, perquè m'hagués agradat "fitxar-lo".Per cert, a més d'informació, hi afegiríeu alguna cosa més a l'aprenentatge?
Cómo discriminarla. Y no: no toda la información está en la red. África sigue sin estar del todo, Asia tampoco...Y a leer. A Dumas, a Salgari, a Kafka, a Dickens, a Cervantes... Porque una cosa es la información, pero ¿dónde encontrarán la sabiduría?
Publicar un comentario
5 comentarios:
L'Andrea (meva parella) diu:
"Els mestres donen eines i ensenyen als nens a utilitzar la informació del mòn que perceben."
Qué fer amb la informació i com ser crítics amb ella.
Educar és molt més que oferir coneixements. Algú amb molts coneixements pot ser un ignorant.
Carai! quines tres respostes més contundents i interessants!
Sembla que tots/es tres aneu en la mateixa línia. Jo m'hi afegeixo també.
Quina llàstima, d'altra banda, que l'anònim/a no hagi deixat manera de contactar, perquè m'hagués agradat "fitxar-lo".
Per cert, a més d'informació, hi afegiríeu alguna cosa més a l'aprenentatge?
Cómo discriminarla. Y no: no toda la información está en la red. África sigue sin estar del todo, Asia tampoco...
Y a leer. A Dumas, a Salgari, a Kafka, a Dickens, a Cervantes... Porque una cosa es la información, pero ¿dónde encontrarán la sabiduría?
Publicar un comentario